Condiții de Livrare - Tassel
La Tassel, ne dorim să asigurăm livrări eficiente și clare pentru fiecare comandă. Iată toate detaliile despre opțiunile de livrare:
Livrarea prin Curierat - Taxabilă
- Cost: 23 lei pentru comenzile cu valoare totală de maxim 349 lei, comanda minima (produse) trebuie sa fie de 30 lei.
- Durata: 1-3 zile lucrătoare.
- Detalii suplimentare:
- Include un colet de maximum 2 kg; pentru fiecare kg suplimentar, se adaugă 1,5 lei/kg + TVA.
- Greutatea maximă admisă pentru un colet este de 30 kg.
- Opțional, se poate solicita taxa de verificare colet, în valoare de 5 lei.
Livrarea prin Curierat - Gratuită
- Disponibilă pentru comenzile cu valoare de minim 349 lei.
- Durata de livrare: 1-3 zile lucrătoare.
Factori care pot influența livrarea
În anumite cazuri, livrarea poate întârzia din motive precum:
- Factori naturali: vreme nefavorabilă, inundații, alunecări de teren.
- Factori logistici: greve, volum mare de comenzi (ex. Black Friday, sărbători).
În astfel de situații, un reprezentant Tassel te va contacta pentru a comunica o nouă dată estimativă de livrare.
Returnarea Produselor
Condiții generale pentru returnarea produselor
Clienții magazinului online Tassel.ro au dreptul de a returna produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor. Dreptul de retragere poate fi exercitat fără a oferi un motiv și fără costuri suplimentare, cu excepția celor menționate în articolul 13, alineatul (3) și articolul 14 din O.U.G. nr. 34/2014.
Condiții pentru returnare
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat:
- În ambalajul original, fără urme de uzură, deteriorări sau modificări fizice.
- Însoțit de etichete intacte și documentele originale (factura, certificat de garanție, etc.).
- Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă:
- Zgârieturi, lovituri, ciobiri sau alte urme de uzură evidente.
- Modificări ce împiedică vânzarea ulterioară a produsului ca unul nou.
Costuri și taxe pentru returnare
Costuri suportate de către cumpărător:
- Dacă produsul returnat nu mai poate fi revândut ca nou, Tassel.ro își rezervă dreptul de a percepe o taxă pentru readucerea acestuia la starea inițială sau, dacă acest lucru nu este posibil, pentru acoperirea diferenței de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand.
- Costurile de transport pentru returnare, exceptând situațiile de produse defecte sau neconforme.
Costuri suportate de către vânzător:
- Produsele care nu corespund specificațiilor menționate pe site sau în comandă.
- Produsele livrate defecte sau deteriorate.
Excepții de la dreptul de returnare
Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu pot fi returnate:
- Produse care prezintă modificări fizice, deteriorări sau lovituri nesemnalate în termen de 48 de ore de la recepție.
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Procedura pentru returnarea produselor
-
Notificarea intenției de retur:
Clientul trebuie să trimită o notificare scrisă la office@myinsight.ro. Notificarea trebuie să includă detaliile comenzii și motivul returului (dacă este cazul). -
Aprobarea și numărul de înregistrare:
După primirea solicitării, un reprezentant Tassel va oferi un număr de înregistrare pentru retur. Acesta trebuie menționat pe documentele de livrare. -
Ambalarea produselor:
Clientul trebuie să se asigure că produsele returnate sunt ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Coletul trebuie să includă o copie a facturii de achiziție. -
Transportul produselor:
Retururile se fac exclusiv prin serviciul de curierat agreat de INK AND INSIGHT SRL. -
Analizarea produsului:
După recepționarea coletului, produsul returnat va fi verificat. În cazul în care corespunde condițiilor de retur, se va iniția procesul de rambursare. -
Rambursarea sumei:
Suma plătită pentru produs va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la data aprobării returului. Rambursarea se efectuează prin transfer bancar în contul specificat de client.
Important
- Produse deteriorate: În cazul în care produsele returnate prezintă ambalaje incomplete, urme de uzură, zgârieturi, sau alte daune, Tassel.ro își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a deduce o sumă corespunzătoare din valoarea rambursată.
- Abuzuri: Tassel își rezervă dreptul de a refuza retururile repetate considerate abuzive.
Litigii
Orice conflict legat de retururi se soluționează pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiile se vor soluționa în conformitate cu legislația română, de către instanțele competente.